نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری کلیوی 4 با عملکرد کلیه 19 چگونه به طولانی شدن امید به زندگی

اگر من در مرحله 4 CKD هستم و تصمیم به درمان نیست، چه مدت طول عمر من است؟ چگونه آن را طولانی تر؟ عملکرد کلیه من در 19 درصد است. "

معمولا، بیمار بیماری کلیه عملکرد کلیه خواهد شد 5 درصد در سال کاهش، بنابراین در چنین راهی، کلیه های شما خواهد عملکرد کاملا در 4 سال از دست داد. اما شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی، علاوه بر این، عوارض و نشانه های نارسایی کلیه دانه خواهد شد تا دانه. بدون درمان، عملکرد کلیه شما در سرعت بیشتری کاهش یابد، که این است که می گویند شما ممکن است عملکرد کلیه خود را در کمتر از 4 سال حتی بیش از یک سال از دست داده،.

با این حال، اگر شما را درمان فعال، عملکرد کلیه های شما می تواند تا حدی بهبود یافته است، سپس شما می توانید یک زندگی طولانی تر و با کیفیت داشته باشند.

چه نوع درمان می تواند امید به زندگی بیمار را طولانی؟

دیالیز و پیوند کلیه، دو درمان رایج برای نارسایی کلیه، هر یک از آنها می تواند کمک به مردم بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

به جز این دو درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر طب چینی نیز می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. چه چیزی بیشتر، کسانی که درمان می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند.

بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نباید تسلیم، حتی به شما یک بیمار با بیماری کلیوی تنها 19٪ عملکرد کلیه می باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: